Okdesk Ticket: Eenvoudige en geavanceerde communicatie met ondersteuning
Okdesk Ticket is een gratis Android applicatie ontwikkeld door Okdesk, ontworpen om te communiceren met servicebedrijven of ondersteuningsteams. De app is een eenvoudige en geavanceerde manier om tickets in te dienen, hun status te volgen, opmerkingen en bijlagen toe te voegen, voltooiing te bevestigen, terug te sturen voor correctie, het ondersteuningsteam te beoordelen en op de hoogte te blijven van alle belangrijke veranderingen met betrekking tot uw ticket.
Okdesk is een toonaangevend Helpdesk-systeem dat service-, post-sales- en on-site serviceprocessen automatiseert. Het is ontwikkeld op basis van de ervaring van meer dan 10.000 bedrijven uit Rusland, de GOS, Europa en Latijns-Amerika. De Okdesk Ticket app is perfect voor degenen die het Okdesk Helpdesk-systeem gebruiken om klantenondersteuning te automatiseren. Het stelt u in staat om onnodige klikken te vermijden door opmerkingen en tickets toe te voegen met behulp van de spraakherkenningsfunctie, die opmerkingen en tickets automatisch omzet in tekst.